13 Aralık 2012 Perşembe

akşam yemegi davet sofrası


Eşimin iş arkadaşı ve ailesini ağırladığımız akşam yemeği soframız.. Akşam çekilen resimler hiç iyi olmasada böyle bir sofrayı sizlerle paylaşmamak olmaz dı. Yeni yıl gelirken de yeni yıl sofralarınıza fikir verir belki bir iki çeşidiyle. Sanırım bu sene kurduğum son davet sofrası olacak bu akşam yemeği masası.. Ufuk da başka davetlimiz yok olsada artık seneye inşallah..
 
 
pişirdiklerime taşırdıklarıma gelince
 
bol acılı, nar ekşili sarımsaklı yaprak sarması, 1 çay bardağı pirinçden tabakda gözükenler kadar
 
fındık köfteli Alinazik hep kıymalı yaparız ya bu sefer fındık köfteli yaptım çok da yakıştı.
 
Sevgili yetur, Yeşim ablanın muhteşem cevizli, bayat ekmekli çiğ köftesini (Yeşim Ablacım dön artık lütfen, umarım her şey yolundadır)
 
siyah zeytin salatası, sarımsaklı ve zeytinyağlı
ton balıklı kanepe; kaparili ve mayonezli İsviçre'li misafirimiz en çok bu mezeyi beğendi damak tadlarına daha yakın sanırım
 
yine bir su bardağı undan
fındık lahmacun yanında porsiyonluk domates salatası
 
 
ana yemek olarak; fırında baharatlı tavuk, tel şehriye pilavı
 
son dokunuş; kek kalıbında krem kramel ki, benim en sevdiğim tatlılardan biridir


 
Benim misafirlerim zeytin mezesi hariç (zeytin sevmiyorlarmış) her şeyi çok beğendiler, Umarım sizinde hoşunuza gider. Sofra yayınladığım zaman tarifleri tek tek yayarak değilde hepsini bir anda yazmayı seviyorum dolu dolu post oluyor ama sonrası, bütün kategoriler birbirine girmiş durumda:) Tarifler bir sonraki postla beraber..
 
 
 

29 yorum:

fatmazade dedi ki...

Hersey harika görünüyor ellerine saglık bayıldım masaya:)

Ferkay dedi ki...

Çok güzel bir masa ellerine sağlık Sevalcim..

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

masa süper görünüyor ellerinize emeklerinize sağlık..Bana da beklerim..SEVGİLER..

Lezzet sarayı dedi ki...

harika bir sofra.emeklerine deymiş...

Unknown dedi ki...

off off off diyorum başka da bir şey diyemiyorum arkadaşım ellerine sağlık görseller güzel,sofra nefiss afiyet şifa olsun,

hayırlı cumalar,
şeri...

Mutfak Dili dedi ki...

Ellerine saglik olsun. Masalarin harika super oluyor. Kadehler pecetelikler hepsi cook sirin olmus. Lezzetler zaten bir birinden guzel ..
Harika canim harika ..

Pelin dedi ki...

bu masaya oturanlar pek şanslıymış. Her şey çok lezzetli görünüyor. ellerinize sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım sabah sabah gözüm gönlüm açıldı
fotoğraflar harika kendine haksızlık
etme.Masanda bulunan ince detaylar ve
menü muhteşem ellerine,emeğine sağlık
Misafirlerin çokkkk şanslılar:)))
Hayırlı cumalar,sevgiler...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Enfes ir sofra hazırlamışınız..Ellerine sağlk..Her şey çok lezzetli ve şık görünüyor.sevgiler.

Oglak Kizlari dedi ki...

Günaydın,

Dört gözle tarifleri bekliyorum.

Sabırsız anne

deryasoylu dedi ki...

çok zengin ve şık bir sofra ..göz kamaştırıcı,iştah acıcı.. sunumlar harika.. elinize sağlık:)

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım menüsüne ve masanın şıklığına diyecek yok.Her şey çok güzel.

NzlGl dedi ki...

Sevalim daha ne olsun. Şahene bir sofra bu, ellerine , emeğine sağlık olsun, sevgilerimle

evcilik dedi ki...

Yakında oralara kısa bir tatil için geleceğim ve bir akşam mutlaka sana gelicem..O kaparili kanepeden istememe rağmen yinede tarifini çok merak ettim ama zeytin salatasına ise asla hayır demem......
Misafirlerin çok şanslıymış..Ellerie sağlık canım..
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık hepsi lezzetli iştah açıcı gayet şık ve tertepli gözüküyor.sağlık ve afiyeli sofralar olsun dileklerimle...

gamze dedi ki...

harika bir sofra çok yeteneklisiniz sizi devamlı takip ediyorum ama bu sofra karşısında sessiz kalamadım ellerinize sağlık.
yeşim ablanın çiğ köftesini bende yapıyordum ancak sitesini kapatınca hazırladığı baharat karışımının tarifini de kaybettim. umarım çiğ köfte tarifini de verirsiniz sevgiler

Unknown dedi ki...

muhteşem bir sofra buu ellerine sağlık canım uçup konasım geldi yine bu masaya :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

harika canım bende geldim.
ellerine sağlık:)

butiknutty dedi ki...

cok hos bir sofra elinize saglik

EBRUCA RENKLER dedi ki...

masa harika görünüyor.tebrikler.

Aicha Dalgic dedi ki...

ellerine saglik canimcim
ve afiyet olsun , aslinda banada
bi kaç dilim gondersen hayir demem
yani :) çok begendim ve mutlaka
seni de benim bloguma beklerim
bidahaki postlar için basarilar

bisous bisous

www.fraise-framboise.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Herşey çok şık sunumlarla servis edilmiş. Sofra oldukça zarif görünüyor. Ellerine sağlık.

nergis mevsimi dedi ki...

Fotoğraflar biraz flu çıkmış herhalde ama daha hoş görünüyor buğulu buğulu.Özellikle cevizli çiğ köfte tarifini bekliyorum.Eline sağlık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
muhteşem bir sofra. Hem göze hem mideye hitap etmiş. Ellerine sağlık.
Nice böyle güzel davetlere inşAllah.
Sevgiyle kal.

Alyaminahome dedi ki...

Ay ay ay ben neler kaçırmışım ne hoş bir blog, ne güzel bir sofra ellerinize sağlık bundan sonra takipcinizim.Sevgiler

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Herşey çok güzel .Misafirleriniz çok şanslı. Zevk ve sevgi ile döşenmiş bir masa. Ellerinize sağlık.

leylaileyemeksaati dedi ki...

ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

sofra çok güzel olmuş daim olsun böyle güzel muhabbetleriniz:)

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Muazzam görünüyor sofradaki servisten tutunda lezzetlere kadar herşey çok zarif, elleriniz dert görmesin.
Sevgilerimle
Öznur

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe